söndag 1 april 2012

Jippie!

Just nu sitter jag i en biosalong och ska se The Hunger Games! (Japp, detta är ett tidsinställt inlägg.) Som tur är är detta inget dåligt första april-skämt, utan alldeles, alldeles, alldeles sant. :D :D :D

Tokig som jag är var jag tvungen att läsa Hungerspelen nu precis innan jag ser filmen, kom jag på igår mitt i en bok. Så jag skyndade mig att läsa ut den och läste Hungerspelen istället, läste ut den i förmiddags (det finns redan en recension på den här på bloggen). Den boken blir verkligen bättre och bättre varje gång man läser! Jag kan inte beskriva hur fantastisk den är.
    Åh, hjälp, det kan knappt vara sant att jag ska se filmen nu snart... Eller just nu faktiskt eftersom detta är ett tidsinställt inlägg ;-) En recension på filmen kommer så fort jag kommit hem, och det gör även en månadssammanfattning av mars läsande. :)

1 kommentar:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺