onsdag 26 december 2012

Påminnelse: Tävling!


Just nu har jag en tävling! Man kan välja på tre böcker och för att vara med behöver man bara kommentera det här inlägget (eller det här) och skriva vilken av böckerna man vill ha och varför samt sin mailadress. :)

Böckerna man kan välja på är: 
(Självklart har jag läst dem och gillar dem väldigt mycket, vill ju inte lotta ut något jag inte gillar ;)


Himlen börjar här är en av de absolut bästa böcker jag någonsin läst. Den är fin, sorglig, rolig, vacker och så otroligt underbar! Trots att den är så sorglig ger den en verkligen hopp. Den är rätt sorglig men jag tycker den kan vara perfekt att lysa upp vintermörkret med. Väljer man den här boken får man den i pocketformat men med samma framsida som jag har! Läs min recensionhär.

The Body Finder är en otroligt bra bok som jag inte vet jättejättemånga som har läst. Jag älskar handlingen, karaktärerna och allt! Dessutom är den otroligt spännande och jag fastnade vid första sidan. Rekommenderar den till alla! Jag lottar ut den här i häftat format. Läs min recension här.

Anna Dressed in Blood , älskar den verkligen hittills! Den liknar ingenting jag läst innan och den är otroligt spännande. Jag gillar verkligen huvudpersonen och handlingen och är nyfiken på att veta mer om allting. Jag lottar ut den här i häftat format. För att få reda på handlingen kan man läsa den här.

1 kommentar:

  1. Jag är väldigt nyfiken på Anna dressed in blood. Dels för att jag ständigt letar bra böcker på engelska och dels för att handlingen låter oerhört spännande. Har inte läst så mycket i den genren. Samlar även på böcker med fina omslag - och det där älskar jag!

    Tack för en rolig tävling!
    //Johanna, boksystrar.blogg.se

    (mejladress: boksystrar@hotmail.com)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺