lördag 1 december 2012

Månadssammanfattning: November 2012

Lästa böcker:

• Kaninhjärta - Christin Ljungqvist
• Dash och Lilys utmaningsbok - Rachel Cohn och David Levithan
• Jane Eyre - Charlotte Brontë
• The Fault in Our Stars - John Green
• Switched - Amanda Hocking
• Den vita katten - Holly Black

Antal böcker: 6 st
Böcker på svenska: 4 st
Böcker på engelska: 2 st

Sämsta bok: "Dash och Lilys utmaningsbok". Den var absolut inte dålig, jag läste ingen dålig bok den här månaden, men den jag fastnade minst för av dem jag läste.
Bästa bok: "Jane Eyre" och "The Fault in Our Stars" är nya favoriter båda två. Omöjligt att välja mellan dem.

Kommentar: Så här lite har jag aldrig läst innan :/ Skolan tar alldeles för mycket tid. Jag har knappt någon fritid nuförtiden. Den enda tiden jag är ledig är när jag åker buss, och då kan jag inte läsa. Och på kvällen är jag nästan alltid för utmattad för att orka hålla i boken. Himla betyg och prov... Ja, jag skyller faktiskt inte det pinsamma antalet lästa böcker på mig, utan på skolan. Men är i alla fall nöjd över att ha läst så pass mycket som jag gjort, trots omständigheterna!

Vad som eventuellt händer denna månad: Jag ska försöka läsa rätt mycket på engelska, för jag har en massa olästa engelska böcker jag är sugen på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺