söndag 5 augusti 2012

Bokbloggsjerka 3-6 augusti

Varje helg har Annika på Annikas litteratur- och kulturblogg  en bokbloggsjerka. Och vad är det då? Jo, man ska svara på en bokrelaterad fråga på sin blogg och sedan skriva en kommentar på Annikas inlägg om jerkan där man länkar till inlägget där man svarat på frågan. Man får vara med om man har en blogg som i alla fall delvis handlar om böcker. Annikas inlägg om jerkan hittar man här!

Helgens fråga: Vilken bokrelaterad pryl står högst upp på din önskelista just nu?

Jag skulle inte säga nej till bokstöd som ser ut som ugglor (jag älskar ugglor)! Om jag ska drömma lite mer skulle jag vilja ha en smal bokhylla över mitt fönster där jag skulle kunna ha till exempel mina favoritböcker. Alltså en bokhylla med plats för en bok i höjd att ha precis uppe vid taket, typ över ett fönster. Det skulle vara otroligt häftigt!

1 kommentar:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺