torsdag 9 augusti 2012

Att sträckläsa serier

Jag älskar verkligen att sträckläsa serier, och det är precis vad jag har gjort de senaste dagarna. Jag började på "Sommaren jag blev vacker" i förrgår. Igår läste jag ut den, läste hela "Ingen sommar utan dig" och halva "Sommar för evigt". Idag läste jag klart "Sommar för evigt" (recension kommer).

Jag älskar verkligen den serien! Den är så fin, romantisk, somrig, sorglig och omöjlig att sluta läsa i. jag har inte recenserat "Sommar för evigt" än, men både "Sommaren jag blev vacker" och "Ingen sommar utan dig" var omläsningar så (väldigt uppdaterade!) recensioner på dem hittar man här och här.



1 kommentar:

  1. jag älskar den också! Den är så härlig!

    SV: Jag beställer flygbiljetter om en stund! ;)

    Alltså den tjugonde, eller? :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺