torsdag 4 oktober 2012

Svarta bubblor

Jag kommer inte skriva en vanlig recension på den här boken, då den inte är en vanlig bok. ;-)

Det är alltså ett seriealbum av Lars Arrhenius som handlar om vad folk tänker på om natten. Jag vann det på bokmässan och läste det direkt när jag kom hem från Göteborg (alltså rätt sent på kvällen) och jag vet inte om det var därför eller om jag helt enkelt är för liten, för jag fattade inte vad som var roligt. Visst, jag fattade endel, men jag tyckte inte direkt det var roligt... Sedan förklarade mamma och pappa endel saker också, men jag tyckte fortfarande inte det var så roligt ;-)

Alltså ingen bok jag skulle rekommendera, för det var snarare ett konstuttryck än en bok!

Annan fakta om boken:
• Den är väldigt kort
• Författaren är konstnär
• Den gavs ut i februari 2011 av förlaget Orosdi-back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺