måndag 1 oktober 2012

Månadssammanfattning: September 2012

Lästa böcker:

• Som om jag frågat - Johanna Lindbäck
• Hitta Violet Park - Jenny Valentine
• Utan djur så DÖR jag! - Siri Spont
• Fruset blod - Richelle Mead
• Skuggkysst - Richelle Mead
• Löftet - Richelle Mead
• Andens kraft - Richelle Mead
• Svarta bubblor - Lars Arrhenius

Antal böcker: 8 st
Böcker på svenska: 8 st
Böcker på engelska: 0 st


Sämsta bok: "Utan djur så DÖR jag!" eller "Svarta bubblor"... Fast den är ju inte riktigt en sådan bok, så den räknas knappt.
Bästa bok: Alla Vampire Academy-böcker! <3

Kommentar: Riktigt uselt. Inte ens tio böcker. Men skolan har tagit mycket tid, så nu när jag har kommit in i den lite så kan det nog bli lite mer läsning. Dessutom hade jag en lässvacka i början, och så har jag börjat på en del böcker men slutat läsa dem då de varit dåliga. Så jag har i alla fall anledningar. Och jag hade faktiskt bara några sidor kvar i "Yttersta offret". Men i alla fall... Dåligt. Men jag har i alla fall fått fyra nya favoritböcker! Och september är nog den månad då jag samlat på mig mest böcker i hela mitt liv - nämligen 23 stycken! Och bokmässan har varit hur underbar som helst... Så jag är nöjd med allt i september förutom läsandet :)

Vad som eventuellt händer denna månad: Nu ska det läsas! Jag ska läsa det jag vill läsa och jag ska läsa så mycket jag bara kan för nu känner jag att lässuget är på topp. Har en massa nya böcker jag vill läsa nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺