fredag 6 april 2012

Lite allt möjligt

Som de flesta antagligen har sett har jag ett helt nytt utseende på bloggen nu. Blev lite nöjd i alla fall ;)
Sedan får ni gärna bläddra längst ner och mata mina fiskar lite, de är alltid hungriga. ;D

Nej, nu till saken. Jag har delat in alla mina bokinlägg i fler kategorier, som till exempel Böcker - Nylånat/nyköpt, Böcker - Recensioner och mer. Förhoppningsvis blir det lite lättare att hitta bland alla bokinläggen nu! :) (Om man vill se alla boktitlar och författare får man gå in på sidan "Recensioner" som man hittar under headern.)

Detta är en påskbakelse som min morfar gjort. Den
är pytteliten, bara ungefär så stor som min hand ;D <3
Mäktigt och gott!

3 kommentarer:

  1. Ännu en gång: Supersnyggt utseende på bloggen!
    Vilken söt bakelse, den ser verkligen god ut!
    Sv: Vad roligt att du sett julspecialen, men då måste du se första och andra säsongen, de är så bra!

    SvaraRadera
  2. Blev verkligen jättesnyggt på bloggen!
    Och den där bakelsen ser riktigt god ut :)

    SvaraRadera
  3. Seriöst, har du redan läst ditt bokmål i år... Döööööö :'( Nä jag skoja, men det är mycket som tar tid från läsningen nu och jag är inte direkt i mitt bästa läsår... Men ska föröka ändra på det under påsken... Jättefin header!Höhö, vi är lika gamla, vet du det? :D Säg inte till någon, för det är lite hemligt eftersom om man lägger ut åldern så får man inte direkt några recensionsex på vuxenböcker, nä skoja men blöhöhö, känner att min läslust förminskats det senaste året, förut läste jag 24/7 typ :) Ajja, jag ska förbättra den!
    Bor du långt ner i Sverige? Själv bor jag i Norrland, vackra Norrland haha :D Okej lite konstig kommentar, ska inte svamla till det allt för mycket... Glad Påsk! :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺