lördag 28 april 2012

Elva frågor från Sanna

Sanna, som har en superbra blogg, har nu utmanat mig!


1. Hur tror du andra ser dig?
Väldigt olika! En del tycker om mig, andra inte. 


2. Det första du gör på morgonen?
Vaknar..? Stänger av min klockradio, somnar om, mina hundar kommer upp och väcker mig...


3. Vad får dig alltid att skratta?
Mina kusiner och mina syskon!


4. Finns det en textrad i en låt som beskriver ditt liv perfekt?
Inte perfekt...


5. Kan du nämna en person du ser dig själv i? (Personen behöver inte finnas på riktigt)
Hermione Granger! Vi gillar båda böcker och gillar veta saker, haha.


6. Discomänniska eller hemmaperson?
Hemmaperson! Hemma finns min familj, mina böcker och massa bra musik!


7. Skulle du hellre vilja ha sommarlov men inga andra lov, eller inget sommarlov men alla andra lov?
Sommarlov! Det är det allra längsta och härligaste lovet enligt mig.


8. Har du någonsin börjat gråta när du pratat i telefon med någon?
Inte vad jag mins... :P


9. Vad gillar du mest i hela vääärlden?
Min familj, min släkt, mina husdjur och andra djur, mina vänner, mina böcker, musik, natur, att skriva...


10. Om du fick ändra på en enda sak på jorden, vad skulle det vara?
Jag skulle göra det bättre helt enkelt. Ingen fattigdom, inget krig och inga elaka människor - bättre!


11. Var de här frågorna intressanta eller bara jättetråkiga?
Intressanta, helt klart :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺