tisdag 25 juni 2013

Sarah Dessen-läsning!


Det ska inte vara så fint väder där jag bor den här veckan, men jag ska få sommarkänslan att infinna sig ändå med hjälp av inte mindre än sex stycken Sarah Dessen-böcker! Som nog många vet vid det här laget är hon en av mina favoritförfattare just på grund av den somriga känslan man får när man läser och att hennes böcker innehåller så mycket mer och är mycket djupare än man tror. Dessutom är karaktärerna nästan alltid helt underbara!
"Mitt perfekta liv", "Du glömde säga hejdå" och "Mycket mer än så" är omläsningar men "Lock and Key", "Blunda och hoppa" samt "Just Listen" har jag inte läst förut. Tänkte börja med "Blunda och hoppa" då vi ska läsa den i bokcirkeln den här månaden, och sedan fortsätta med att läsa om de svenska och ta de engelska sist.
Har längtat efter det här i ett halvår nu, det ska bli så himla kul! :D



1 kommentar:

  1. Håller helt med om att de är mycket djupare än man skulle tro! och helt perfekt sommarläsning!! :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺