torsdag 6 juni 2013

Omläsningar sommarlovet 2013 - 1

Om en vecka får jag äntligen sommarlov! Därför tänkte jag göra en liten nedräkning - varje dag den här veckan kommer jag skriva om en bok jag hade tänkt läsa om under sommarlovet. Är nämligen himla sugen på att läsa om lite favoriter nu!


Bok 1: Jellicoe Road av Melina Marchetta

Det här är en bok man verkligen måste läsa två gånger. Är så himla sugen på att läsa om den så jag kan lägga märke till nya detaljer och se berättelsen på ett annat sätt nu när jag vet hur allt hänger ihop. Sedan är ju boken helt underbar på alla sätt också, ser verkligen fram emot att läsa om den! :D

1 kommentar:

  1. Jag har bestämt mig för att läsa Sagan om Ringen (hela serien) på sommarlovet, inklusive Hobbiten. Eftersom det är mina favoritböcker och för att det tog så himla lång tid för mig att läsa dem första gången så tänkte jag ge mig själv en sån utmaning :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺