tisdag 13 november 2012

Grattis!


Idag fyller min blogg 1 år! :D Är det verkligen bara ett år..? Det känns som om jag haft den för alltid. Kan knappt komma ihåg hur det är att läsa en bok utan att recensera den och dela med mig av mina tankar om den. Jag kommer verkligen aldrig sluta blogga - bloggen har blivit ett av mina absoluta favoritintressen! Jag älskar att skriva recensioner och andra inlägg, dela med mig av vad jag tycker om böcker och annat, läsa andra bokbloggar, lära känna andra fantastiska bloggare, få recensionsexemplar... Det finns inte något negativt med att bokblogga :D 

Hur ska dagen firas då? :) Jag ska läsa i "The Fault in Our Stars" som jag kommit ungefär halvvägs i (och ja - jag förstår varför alla gillar den) så den kommer nog recenseras här snart. :) Här kommer också ett musiktips dagen till ära:


8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Håller verkligen med, det har bara hänt bra saker sen jag började bokblogga! :D

    Sv: Ja jag har skrivit en önskelista på böcker jag vill ha (Fast den är inte riktigt klar än) Funderar på att lägga ut den på bloggen sen när den är klar :)

    SvaraRadera
  2. Megastort grattis till både dig och bloggen! Ha en rolig 1-årsdag! ;D
    Kraaam! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis grattis grattis grattis!!!!! (Multiplicera med oändlighetstecken :))

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺