fredag 30 november 2012

Vad tiden går fort...

Ja, imorgon är det första december! :D Åh vad mysigt det ska bli med snö (förhoppningsvis), adventskalendrar, julgodis (hehe), julklappar, julgranar, advent, julljus, julböcker och allt annat som hör julen till :)

Men nu var det inte det jag skulle skriva om! Det jag tänkte berätta är att jag ska ha en julkalender på bloggen, precis som förra året. Då hade jag en bild varje dag, men i år tänkte jag göra lite annorlunda! Jag ska varje dag fram till jul skriva om en bok eller film jag gillar men som inte fått så mycket plats i bloggen. Jag ska inte riktigt skriva recensioner på dem, bara lite kort om vad de handlar om och vad som utmärker just dem. Sedan tänkte jag också skriva om vad jag har för "minne" eller vad man ska säga till just den boken, jag har nämligen valt ut till exempel några böcker som fick mig att läsa på engelska och mer :)
    Dessutom tänkte jag vara med i punktebbas julkalender-utmaning! Varje dag kommer hon skriva en bokrelaterad rubrik på bloggen som man sedan ska skriva ett inlägg till. Läs mer om det här!

Hur det ser ut hemma hos mig när det är mycket snö :)

2 kommentarer:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺