torsdag 1 november 2012

Månadssammanfattning: Oktober 2012

Lästa böcker:

• Yttersta offret - Richelle Mead
• Sayonara September - Åsa Ekström
• Chanslös - Gail Carriger
• Het  - Åsa Anderberg Strollo, Gunnar Ardelius, Lisa Bjärbo, Inti Chavez Perez, Manne Forssberg, Martin Jern, Jenny Jägerfeld, Sara Ohlsson, Ingrid Olsson och Jessica Schiefauer
• Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
• Allt jag säger är sant - Lisa Bjärbo
• Jellicoe Road - Melina Marchetta
• Under tiden - Stefan Casta

Antal böcker: 8 st
Böcker på svenska: 8 st
Böcker på engelska: 0 st

Sämsta bok: "Het" som jag inte tyckte om alls...
Bästa bok: "Yttersta offret", "Jellicoe Road" och "Under tiden" var nog bäst!

Kommentar: Precis lika många som förra månaden, och det är inte direkt mycket heller... Skolan tar mycket tid tyvärr. Jag är inte alls nöjd med antal böcker, men jag har läst många bra i alla fall :)

Vad som eventuellt händer denna månad: Jag ska fortsätta med mina olästa böcker (som blivit rätt många nu...) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺