fredag 6 juli 2012

Day 5: Saddest moment.

Stor spoilervarning för den som inte har läst Harry Potter-serien!


Detta är de tre sorgligaste sakerna som händer i serien:

• När Sirius dör. Jag önskar att han ska överleva varje gång jag läser boken eller ser filmen, och blir lika förkrossad varje gång när han inte gör det.

• När Dumbledore dör. Det allra sorgligaste är i filmen när alla lyfter sina trollstavar. Det är så otroligt fint och sorgligt!

• Slutet av sjuan, alla favoriter som dör då... Så otroligt hemskt!

4 kommentarer:

  1. Jag är en som nästan aldrig gråter till filmer, inte ens Titanic. Men när Dumbledore dör och alla lyfter sina trollstavar... Mina tårar bara rinner, jag hulkar nästan. Det bräckte till och med mig.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Gud så mycket död...

    Svar: Jag får se om jag ser filmen. Beror på vilka andra skådespelare som ska vara med :)

    Justin Bieber som Joe... Japp, det är värt att spy för.

    SvaraRadera
  3. Jag bara undrar om du vet vilka dagar du ska vara på bokmässan, eller om du ska vara där alla dagar?
    Det skulle vara jättekul att träffa dig där, och då skulle det ju vara otur om vi var där olika dagar... ;)
    Vi i min familj håller på att diskutera lite om det :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Ja verkligen! Vi ska prata mer om det imorgon hos min moster (hon vill också följa med) så jag får se vilka dagar det blir för min del :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺