tisdag 17 september 2013

17:e september!

Idag fyller jag 14 år! Har haft en bra och mysig födelsedag trots att det var en lång dag i skolan. Har fått en massa fina presenter och tänkte visa de bokrelaterade!


Har fått en himla massa fina böcker! "City of Glass", "City of Fallen Angels" och "City of Lost Souls" vill jag helst läsa NU eftersom "City of Ashes" var så sjukt spännande, "The Moon and More" har jag velat ha sedan jag hörde talas om den och "The Body Finder" har jag redan läst (och älskade den verkligen) men eftersom det var länge sedan så fick jag den plus "Desires of the Dead" och "The Last Echo". Kunde inte ha önskat mig några böcker jag är mer sugen på att läsa än de här!



Sedan fick jag också två saker jag önskat mig hur länge som helst - ett Deathly Hallows-halsband och en Deathly Hallows-ring. De är så otroligt fina, kommer använda dem hela tiden!


Sedan fick jag också ett recensionsex jag inte hade någon aning om att jag skulle få, vilket var en väldigt trevlig överraskning. Den verkar jätteintressant och var en perfekt födelsedagspresent (då det inte finns mycket roligare än att få hem böcker och att inte ens veta att man ska få dem är nästan det bästa som finns), tack Modernista! 

(Kan ju också passa på att nämna att jag fått pengar till bokmässan, inte långt kvar nu...)

Tack så mycket för alla presenter (inte bara de bokrelaterade) och andra grattishälsningar jag fått <3



7 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Bokiga presenter är ju de bästa! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!!! :D Skäms lite att jag inte såg det här så att jag kunde gratta dig igår, men jaja. Du verkar ju h fått en väldigt rolig födelsedag men en himla massa böcker ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!! Wow, 14 ! ;)
    Gud vilket snyggt halsband och ring du fick (#harrypotter <3)
    Förresten, ska du till bokmässan?

    Grattis igen ;) :)

    SvaraRadera
  5. Superstort grattis o efterskott!!! :D Jättefina böcker du fått, vet du förresten varifrån hp-smyckena är? Vill ha!!!!! <3 :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺