tisdag 4 september 2012

Vill läsa 3

Del tre i min vill läsa-lista - den här gången böcker jag vill läsa bara på grund av en bra recension på den:

• Incarnate - Jodi Meadows
Jag hade ingen aning om vad boken handlade om innan jag läste Pias fina recension men nu vill jag läsa den så snart så möjligt.

Scarlet - A.C. Gaughen
Efter att ha läst Hannas recension på den här boken känner jag att jag bara måste läsa den!

Och så lite andra böcker jag vill läsa:

The Selection - Kiera Cass

• Heist Society - Ally Carter

• This Lullaby - Sarah Dessen

• The Treachery of Beautiful Things - Ruth Frances Long

• Glitch - Heather Anastasiu

• Across the Universe - Beth Revis

• This is Not a Test - Courtney Summers

• My Name is Memory - Ann Brashares

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också läsa Incarnate! den verkar så bra! :D

    SvaraRadera
  2. Läs Incarnate. Typ nu. Den är så otroligt bra! :) Älskar även across the universe och This is not a test :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺