söndag 1 december 2013

Månadssammanfattning: november 2013

Lästa böcker:

• Hungerspelen - Suzanne Collins (omläsning)
• Fatta eld - Suzanne Collins (omläsning)
• Vad min flickvän inte vet - Sonya Sones (recension kommer)
• Nikkis dagbok #1 - berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv - Rachel Renée Russell (recension kommer)

Antal böcker: 4 st
Böcker på svenska: 4 st
Böcker på engelska: 0 st
Omläsningar: 2 st

Kan faktiskt inte riktigt svara på bästa eller sämsta bok den här månaden. "Hungerspelen" och "Fatta eld" var förstås lika underbara som vanligt, men de räknas inte eftersom jag läst dem förut. Tyckte inte särskilt mycket om varken "Vad min flickvän inte vet" eller "Nikkis dagbok #1", även om "Vad min flickvän inte vet kanske var snäppet bättre. I alla fall - jag har inte läst några särskilt bra "nya" böcker den här månaden.

Kommentar: Jag har bara läst fyra böcker den här månaden, men jag har skrivit 50.000 ord vilket väger upp det hela. NaNoWriMo har tagit den mesta av min fritid, så jag har inte haft så värst mycket tid att läsa. Är väldigt nöjd med den här månaden trots att jag inte läst så mycket, har haft en massa i skolan och skrivit mycket mer än jag trodde jag skulle hinna. Dessutom har bristen på lästid gjort att jag är otroligt sugen på att läsa nu, och förhoppningsvis har jag mer tid åt det i december! :)

Vad som eventuellt händer i december: Jag ska läsa mina olästa böcker, helt enkelt. Och kanske läsa om "Revolt", om jag står ut med hur ont det gör att läsa slutet… Jag har inte riktigt bestämt mig för det ännu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺