onsdag 25 december 2013

Bokrelaterade julklappar 2013

Trots att det finns hur många böcker som helst som jag vill läsa önskade jag mig inte jättemånga böcker i år, eftersom jag har runt trettio stycken olästa i bokhyllan jag verkligen vill ha tid att läsa. Men självklart fick jag några bokrelaterade julklappar i alla fall! :D


Fick en bok om mitt favoritband, "Allegiant" (en av de mest efterlängtade julklapparna i år, äntligen!) samt otroligt fina kort med Jane Austen-citat på (som jag tror jag sätter upp på väggen istället för att skicka till folk, hehe). Fick även pengar, och man kan ju gissa vad jag helst lägger dem på… Så de kan man ju nästan räkna till bokrelaterade julklappar. Har i alla fall haft en underbar jul och fått jättefina julklappar, så tack för dem (inte bara de bokrelaterade) och tack för alla julhälsningar! :)


2 kommentarer:

  1. Kul! :D Jag måste också ta och läsa Allegiant, men funderar på att försöka hålla ut tills översättningen kommer (eftersom jag läste ettan och tvåan på svenska). Får se hur det går med den planen ;)

    SvaraRadera
  2. Heeejsaaan~!
    Jag typ taggade dig här: http://minbokkista.blogspot.se/2013/12/tag-35-bokrelaterade-fragor-2013.html

    :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺