söndag 6 oktober 2013

Månadssammanfattning: september 2013

Lästa böcker:

• Insurgent - Veronica Roth (omläsning på svenska)
• The Lightning Thief - Rick Riordan
• Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins
• Borttappad - Shaun Tan
• Sayonara september 1 - Åsa Ekström (omläsning)
• Sayonara September 2 - Åsa Ekström
• Aomanjuskogen 1 - Hisae Iwaoka

Har inte recenserat en enda bok jag läst den här månaden, utan bara fortsatt recensera dem jag läste i augusti. Ska försöka komma ikapp snart!

Antal böcker: 7 st
Böcker på svenska: 5 st
Böcker på engelska: 2 st
Omläsningar: 2 st

Bästa bok:
Så fin, rolig och originell. Mer kommer i recensionen sedan!

Sämsta bok:
Vet faktiskt inte nu heller. Har helt enkelt läst ganska många bra-men-inte-otroliga böcker den här månaden, och ingen jag skulle säga var dålig.

Kommentar: Tja, fyra av sju böcker var manga eller bilderböcker, men jag skyller på skolan. Som vanligt. Bra böcker har det varit i alla fall!

Vad som eventuellt händer i oktober: Bokmässeböcker, födelsedagsböcker och böcker jag köpte i somras. Vad mer behöver jag säga? ;)


1 kommentar:

  1. Är det min eller din tur att svara på brev? :'D Glömsk!

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺