måndag 27 maj 2013

Khaled Hosseinis nya bok!


Förra veckan fick jag ett mail från bokförlaget Wahlström & Widstrand som undrade om jag skulle vilja läsa boken "Och bergen svarade" av Khaled Hosseini. Självklart svarade jag ja och idag landade den i min brevlåda! Har längtat så otroligt mycket enda sedan jag fick reda på att den här boken skulle släppas då jag älskar författarens andra böcker. Sedan måste jag säga att omslaget är underbart vackert också... Ser otroligt mycket fram emot att läsa den! Tack så mycket Wahlström & Widstrand! :D


2 kommentarer:

  1. Ja, omslaget är verkligen fint :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har sett att du läst boken "Bläckhjärta" och jag funderar på om jag kanske ska ge serien en chans och börja läsa den. Men jag vet inte vilken ålder de är till för, själv är jag 15. Skulle den passa att läsas i min ålder?

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺