söndag 5 augusti 2012

Vill läsa - del 1

Jag har tänkt skriva ner min vill läsa-lista här på bloggen ett tag nu, men eftersom den listan är väldigt rätt lång så kommer det komma fler delar! :)

Del 1: 10 engelska böcker jag vill läsa just nu för att jag har hört så mycket bra om dem


City of Bones - Cassandra Clare


Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins

The Fault in Our Stars - John Green

The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky

Divergent - Veronica Roth

I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have To Kill You - Ally Carter

Catching Jordan - Miranda Kenneally


Chasing Brooklyn - Lisa Schroeder


Clockwork Angel - Cassandra Clare


Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins



3 kommentarer:

  1. Av de du skrev upp har jag bara läst Anna and the French Kiss, Lola and the Boy Next Door och City of Bones, men de är alla verkligen superbra, rekommenderas VERKLIGEN! De andra du skrev vill jag också jättegärna läsa, speciellt The Perks of Being a Wallflower och The Fault in our Stars!

    SvaraRadera
  2. Har läst alla förutom The Perks of Being a Wallflower och Catching Jordan :) Gillade alla riktigt mycket!

    SvaraRadera
  3. Haha våra vill-läsa-listor måste se väldigt lika ut, 9 av 10 av de du skrev vill jag med läsa! haha

    Sv: Tack så mycket!

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺