söndag 12 augusti 2012

Bokbloggsjerka 10-13 augusti

Helg och dags för bokbloggsjerka igen! Den här veckan ska man skriva ner tre böcker man inte vill läsa och varför.

Hmm, riktigt svårt... Skulle jag få någon av de här böckerna skulle jag nog ge de en chans, men jag skulle aldrig låna/köpa dem i alla fall.

• Oksa Pollock - De vilsnas skog
Varför? Jo, jag gillade inte den första Oksa Pollock-boken så mycket, den var seg och hade en massa fel som man irriterade sig på när man läste - och jag avskyr verkligen sådana fel.

• Släppa taget - Kate Cann
Varför? Jag har läst en annan bok av Kate Cann och den var otroligt dålig, och den här verkar inte ens bra, så nej tack!

• Mer än ögat ser - Melissa Marr
Varför? Jag har läst en bok i den serien som var rätt urdålig...

1 kommentar:

  1. Haha gud vad alla inte tycker om Kate Cann nu för tiden! Jag tyckte om Släppa taget faktiskt och just nu håller jag på att läsa hennes bok, Diving in som verkar ganska bra :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺