söndag 26 augusti 2012

Serier jag påbörjat

Jag har börjat läsa väldigt många serier - endel kommer jag nog aldrig fortsätta läsa, men endel vill jag ha typ NU och det är de som jag har listat här nedanför!

Vampire Academy av Richelle Mead - jag har bara läst första boken i den här serien men älskade verkligen den så ser fram emot att läsa fortsättningarna!

Hush Hush av Becca Fitzpatrick - jag har bara läst ettan i den här serien med, men gillade den så vill absolut läsa fortsättningarna!

Gallagher Girls av Ally Carter - även i den här serien har jag bara läst ettan och gillade den...

Engelsforstrilogin av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren - jag har läst "Cirkeln" och "Eld" och ser fram emot att läsa "Nyckeln" när den kommer ut! :D

De sju kungadömena av Kristin Cashore - ser verkligen fram emot att läsa trean i en av mina favoritserier när den kommer ut på svenska, längtar ihjäl mig...

Matchad-serien av Ally Condie - har bara läst ettan då den är den enda som finns på svenska och gillade den verkligen så ser fram emot att läsa tvåan när den kommer ut!

Vad mina vänner inte vet-serien av Sonya Sones - läste ettan för ett tag sedan och den var bra så vill läsa tvåan snart.

The Body Finder av Kimberly Derting - älskade ettan så MÅSTE läsa fortsättningarna snart! :D

Om jag stannar-serien av Gail Forman - fy på mig att jag inte läst fortsättningen på den här underbara boken än...

Parasollprotektoratet (Alexia Tarabotti-serien) av Gail Carriger - åååååh, vad jag längtar till tvåan kommer ut på svenska...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺