onsdag 3 juli 2013

Månadssammanfattning: juni 2013

Sorry att det här inlägget kommer lite sent, men bästa Alba har varit och hälsat på i några dagar som nog många vet, så har inte haft tid att skriva en månadssammanfattning förrän nu!

Lästa böcker:

• Och bergen svarade - Khaled Hosseini
• Blink blink med stjärnan - Ingrid Olsson
• Knappt lovlig - Katarina von Bredow
• Törst - Richelle Mead
• Fruset blod - Richelle Mead
• Skuggkysst - Richelle Mead
• Löftet - Richelle Mead
• Andens kraft - Richelle Mead
• Yttersta offret - Richelle Mead
• Foretold - Carri Ryan m.fl.
• Blunda och hoppa - Sarah Dessen
• Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
• Mycket mer än så - Sarah Dessen
• Mitt perfekta liv - Sarah Dessen

Antal böcker: 14 st
Böcker på svenska: 13 st
Böcker på engelska: 1 st
Omläsningar: 9 st

Bästa bok: 
Om man inte räknar omläsningar då!

Sämsta bok:
Inte dålig, men har läst så himla många bra böcker den här månaden. Dessutom är den verkligen inte författarens bästa och... Den blir lite blek om man jämför med de andra böckerna jag läst i juni!

Kommentar: Både läslust och sommarlov på samma gång, yeey! :D Läste bara fem böcker förra månaden och det betyder att jag läste nio fler den här månaden. Dessutom har jag läst om många av de böckerna jag tänkt och har inte läst en enda dålig bok. Vampire Academy-serien är något av det bästa som någonsin skrivits och Sarah Dessen är en av mina favoritförfattare så det har gjort att jag haft hur mycket läslust som helst, hoppas den håller i sig! I alla fall - supernöjd!

Vad som eventuellt händer denna månad: Jag ska fortsätta med mina låneböcker och kanske blanda in några omläsningar med. Först ska jag läsa "Will Grayson, Will Grayson" och "Erebos" då jag måste lämna tillbaka dem på fredag!



2 kommentarer:

  1. Svar: Vad roligt!

    jag berättar mer när allt är klart. :)

    SvaraRadera
  2. Jättemånga böcker du hunnit med! :) Måste verkligen läsa vampire academy snart, en serien verkar ju verkligen läsvärd! :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺