tisdag 30 juli 2013

Kommande recensioner och lite annat


Jag kan inte vara den enda som inte har så värst mycket blogglust på sommaren... Har helt enkelt inte lust att sitta vid datorn. Har inte läst så där värst mycket i Juli heller, men har gjort en massa annat kul!
    Jag har lite recensioner att skriva, men har inte riktigt haft tid de senaste dagarna. Var på Liseberg igår, imorgon ska jag till Malmö (SF-bokhandeln! :D) och på torsdag ska jag till Köpenhamn. Ska nog skriva åtminstone en recension och tidsinställa den!

Böckerna jag inte recenserat än är:

"Hål i huvudet", "Twenty Boys Summer" och "Jokern"! Den sistnämnda är en  är en omläsning och jag har skrivit om den på bloggen innan men aldrig gjort någon riktig recension på den.

Sedan tänkte jag också berätta vad jag hade tänkt läsa inom den närmaste tiden...

"Ibland bara måste man" och "Jellicoe Road" är två böcker jag är väldigt sugen på att läsa om, "Lock & Key" och "Älskar - hatar" är låneböcker och "Kretsen" är ett recensionsex. Kommer nog inte läsa så mycket de närmaste dagarna men till helgen kommer det nog bli lite mer läst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺