fredag 2 december 2016

Nya böcker och kommande recensioner


Här är lite böcker jag samlat på mig på sistone: 
Du, bara av Anna Ahlund har varit väldigt populär inom bloggvärlden och därför var jag ju tvungen att läsa den, recension kommer inom kort.
Holding Up the Universe är skriven av Jennifer Niven, som också skrivit en av mina favoritböcker, All the Bright Places. Har inte hunnit läsa den än men ser verkligen fram emot att göra det!
Ingenting och allting av Nicola Yoon håller jag på att läsa just nu, har hört mycket om den och gillar den hittills.
Björnstad av Fredrik Backman har jag läst och... Herregud. Vet inte ens vad jag ska säga. Recension på den borde också komma snart.
Sjung ditt liv med alla Håkan Hellströms texter var jag ju också tvungen att köpa, såklart. Något att läsa mellan den senaste konserten jag var på (för en vecka sedan) och Ullevi till sommaren. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺