tisdag 2 augusti 2016

Ett år senare

Nu har det gått lite mer än ett år sedan jag skrev mitt senaste inlägg här.

På det året har jag gått ut ettan på gymnasiet, lärt mig mer om molmassa och vektorer än jag någonsin kunnat tänka mig, fyllt sexton, träffat massa nya vänner, läst nya böcker samt lyssnat på ny (och gammal) musik men kanske först och främst pluggat. Natur var precis så krävande som man kunnat tänka sig men också väldigt utvecklande - det känns som jag lärt mig mer på ett år än vad jag någonsin lärt mig innan.

Så därför fick bloggen ta stryk. Men trots allt som hänt kommer jag ändå alltid tillbaka till skrivandet - det är något jag verkligen vet att jag vill göra. Det är därför jag har bestämt mig för att börja blogga lite igen. Kanske kommer det inte hinnas med lika mycket som jag hade kunnat önska (de flesta har nog hört ryktena om tvåan på natur) men eftersom det verkligen är något jag älskar att göra ska jag ändå försöka. Så detta är väl ett slags "jag är tillbaka"-inlägg, antar jag. För jag är tillbaka, i alla fall för stunden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺