lördag 11 oktober 2014

Två nya böcker

Som sagt passade jag på att beställa hem två nya böcker direkt efter bokmässan. Nu har de äntligen kommit:


Tror knappt jag någonsin varit så glad över att ett paket kommit, haha. Jag har redan börjat läsa om "Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe" (trots att jag redan läst den innan jag köpte hem den) och den är minst lika bra som första gången jag läste den. (Tyvärr var framsidan lite böjd när jag fick hem den, får lägga den i press när jag läst klart den...)
Och sedan är det ju "I'll Give You the Sun". Tror knappt jag har längtat så mycket efter en bok sedan sista Harry Potter-boken släpptes. Ser verkligen fram emot att läsa den! 

3 kommentarer:

  1. Hej, jag skulle bara vela tipsa dig om en tävling som min kompis har på sin blogg. Jag vet att det inte är så kul att få reklam osv. i sina kommentarer men hon är ganska ny inom bloggvärlden och när jag senast kolla så var det ingen som anmält sig till hennes tävling än. Med andra ord så tycker jag synd om henne och jag vill hjälpa henne helt enkelt. Det vore verkligen kul ifall du skulle kunna vara med. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nominerat dig i en award/tag (vet helt ärligt inte riktigt vad det är). Om du vill läsa inlägget och själv göra taggen så kan du läsa mer här: http://bokpandan.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-blogger-award.html

    SvaraRadera
  3. Även jag har taggat dig! ;)
    http://dolasbokblogg.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺