torsdag 31 maj 2012

Två böcker utlästa!

Nu har jag läst om både tvåan och trean i "Systrar i Jeans"-serien, recensioner på dem hittar man här och här. Så nu är det alltså dags att läsa fyran, den enda av dem som jag inte har läst än (om man inte räknar med den nya "extra"boken)! Jag är riktigt nervös måste jag säga, de första tre böckerna har fått 9 av 10 i betyg så tänk om den sista inte är lika bra..? Tänk om det inte slutar som jag vill att det ska sluta..? Usch, jag vill börja läsa den, men vill ändå inte... Fast jag måste, för jag vill så himla gärna veta hur det går.

Ska gå och läsa nu, skriver mer någon gång när jag inte är helt inne i en bokserie!

2 kommentarer:

  1. Finns en femte bok också! Glöm inte den ;)
    Den kom i och för sig ut för bara nån månad sen eller något sånt, men den heter i alla fall Sisterhood Everlasting och handlar om när de fyra är 30 tror jag och har karriärer och allt sånt. Själv har jag inte läst boken än, men kommer nog göra det nån gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. What, finns det en femte bok? :O Den måste jag läsa!

      Radera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺