tisdag 18 oktober 2016

Book Haul: födelsedagsböcker

För några veckor sedan fyllde jag 17, och då fick jag de här fina böckerna i present. "Lady Midnight" är skriven av Cassandra Clare, en författare jag verkligen gillar, och är första delen i "The Dark Artifices"-serien. "Dans för en död prinsessa" är skriven av Lo Kahn (vilket är en pseudonym), och är första delen i en trilogi. Ser verkligen fram emot att läsa dem!


(Passade även på att beställa hem lite böcker igår, böcker jag verkligen vill läsa och som dessutom har fått väldigt bra recensioner. Det borde komma upp en ny book haul inom kort!) 

1 kommentar:

  1. Åhh Lady midnight ska vara sjukt bra, har själv den boken hemma i min hylla :) Och stort GRATTIS i efterskott! 17 bast, bara 1 år kvar tills du blir myndig ;)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺