lördag 10 maj 2014

TMI-tag

Har blivit taggad av Elvira att göra TMI (too much information)-taggen. Den har inte särskilt mycket med böcker att göra men den kan vara kul att göra ändå! :)

1. Vad har du på dig?
Ljusblå U2-tröja och mörkblå jeans.

2. Hur lång är du?
Ungefär 163 cm.

3. Några piercingar?
Inget mer än hål i öronen!

4. OTP? 
Har aldrig fattat varför det heter one true pairing, det är ju omöjligt att bara ha ett... Har väldigt många - Rose och Dimitri, Tris och Four, Clary och Jace, Alec och Magnus samt Ron och Hermione till exempel ;)

5. Favorit program/TV-serie? 
Räknas Simpsons..? Annars Sherlock och Downton Abbey!

6. Favorit artist/band?
U2, Håkan Hellström, Coldplay, Arctic Monkeys...

7. Någonting du saknar?
Att inte behöva vara stressad över skolarbete hela tiden :(

8. Favoritlåt?
Just nu är det Magic, Midnight och A Sky Full Of Stars med Coldplay!

9. Hur gammal är du?
Fjorton men fyller femton i september :)

10. Favoritskådespelare?
Hmm... Vet inte riktigt men Emma Watson kanske?

11. Favoritfärg?
Blå!

12. Hög eller låg musik?
Lagom hög musik :)

13. Senaste boken du läst?
Läste ut "City of Glass" för bara några timmar sedan.

14. Vad läser du just nu?
Ska börja läsa "City of Fallen Angels" nu ikväll hade jag tänkt!

15. Senaste programmet du såg?
Simpsons hehe ;)

16. Favoritmat?
Alltid lika svårt att välja, men någonting med köttfärs eller pizza tror jag :)

17. Plats du vill besöka?
Det finna många - Frankrike, Japan, Kalifornien, Nya Zeeland, Kroatien, Irland... Det skulle vara spännande att åka ungefär vart som helst!  

18. Sista platsen du besökte?
Tja, jag är hemma just nu och senaste platsen jag besökte måste varit skolan igår.

19. Favoritsötsak?
Choklad, helt klart! <3

20. Senaste sporten du spelade?
Jag och några av mina kompisar åkte longboard på gympalektionen i torsdags :)

Sedan ska man ju tagga andra... Jag taggar MimmiLiv och Viggo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺