lördag 9 augusti 2014

Bilder från England

För lite mer än en månad sedan var jag i England, så eftersom jag bara lagt upp bilder på det jag köpte där (och The Making of Harry Potter förstås) tänkte jag lägga upp lite bilder från själva resan också. Jag har valt ut några få bilder från allt vi gjorde! :)

Första natten bodde vi på hotell i Oxford. Där satt vi bland annat på Will och Lyras bänk - vid exakt rätt tidpunkt, mitt på dagen midsummer day. :)

Efter att vi bott i Bath en natt åkte vi till Cheddar Gorge - en jättestor ravin med otroligt häftig miljö!

Sedan kom vi fram till huset i Cornwall, där vi skulle bo i en vecka. (Vi bodde bara i en del av huset, inte hela.)

Vi besökte Crackington Haven där vi bland annat gick till den största havsklippan i England! :)

Vi åkte också till Tintagel, ravinen av slottet där King Arthur sägs ha bott. Det låg väldigt högt upp och utsikten var jättehäftig!

En bild från den väldigt fina fiskebyn Clovelly.

Widemouth Bay, som faktiskt varit ett av årets varmaste bad!

Naturen i Cornwall var verkligen otroligt fin - kuperat, massa åkrar i olika färger och fina träd och hus. Den här bilden är tagen inte långt ifrån där vi bodde.

Stonehenge, där vi stannade påväg till London :)

Det här är som sagt bara väldigt få bilder från resan! Vädret var helt perfekt och ställena vi besökte var verkligen hur häftiga som helst. Något av det bästa jag gjort :)

1 kommentar:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺