tisdag 17 juni 2014

Sommar och tidsinställda inlägg

I fredags fick även Växjö sommarlov så nu ska det äntligen bli lite mer tid till läsande igen! Jag har redan hunnit läsa "Fangirl" av Rainbow Rowell och halva "Scarlet" av Marissa Meyer trots att jag haft mycket annat att göra. :)

Igår såg jag, min bror och några av mina kompisar en förhandsvisning av "The Fault in Our Stars" på bio... Herregud. Har inte sett många så bra och sorgliga filmer. Recension kommer!

På torsdag morgon åker jag till England och kommer vara borta i tio dagar, så därför kommer jag inte kunna ha någon tillgång till internet då. Men det kommer komma upp tidsinställda ungefär varannan dag - mest recensioner, eftersom jag de senaste dagarna försökt recensera ikapp alla böcker jag läst under våren då jag har legat efter med det - men även lite andra inlägg. Det ska verkligen bli jättekul att åka till England och vi ska hitta på massa roliga saker där - bland annat besöka The Making of Harry Potter utanför London! Det kommer komma bilder därifrån så fort jag kommer tillbaka, och vi ska också försöka hitta någon fin bokhandel i Oxford så förhoppningsvis har jag lite nya böcker att visa också. :)



6 kommentarer:

  1. Kul med mer uppdatering! Själv har jag precis börjat blogga igen, kika gärna in och se vad du tycker.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att ni ska till The Making Of Harry Potter! Har själv varit där och det var utan tvekan en av de bästa dagarna i mitt liv.
    Se till att köpa massa "Pottriga" saker. ;)

    SvaraRadera
  3. Åh herregud england! Var själv i London för några år sedan, men det var bara lite snabbt (fyra dagar ;))

    Ska faktiskt till USA på måndag, så vi kommer vara bortresta båda två xD
    Ha det jättekul i England! :D

    SvaraRadera
  4. Nääe! Jag vill också till The making of Harry Potter!!!! Men hoppas du får det roligt där! (Men alltså, det måste man väl typ ha där?! ;D)

    SvaraRadera
  5. Haha, min familj pratar också om at resa till England i sommar, eller på höstlovet ;)
    Jag avundas dig underbara människa som får åka till London och dess härliga gator med mysiga bokhandlar fyllda av härliga engelska böcker. Och ännu bättre (eller värre för min del som inte får vara med) - besöka The Making of Harry Potter. Det är stort <3 :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺